دکوپاژ در رنگ مو چیست؟

دکوپاژ در رنگ مو چیست؟

دکوپاژ در رنگ مو

دکوپاژ : اصطلاحیست که به برداشتن رنگ از روی موهای رنگ شده اطلاق میشود.

 عموما دکاپاژ به پاک کردن رنگهای مشکی و شرابی به وسیله دکلره

دکوپاژ مو ، روشی برای پاک کردن رنگ مویی است که نمی خواهید. از این تکنیک در مواردی که مو تیره‌تر از رنگ اصلی خود رنگ شده ‌باشد استفاده می شود و مرحله اول برای تصحیح رنگ موی شماست، یعنی بعد از دکوپاژ ، مو مجددا رنگ می‌شود تا به رنگ دلخواه دست یابید. در دکوپاژ مو نسبت به دکلره از مواد شیمیایی سبک‌تری استفاده می‌شود، با این حال این فرآیند برای موها سنگین است و تا حد امکان باید از آن بپرهیزید. در صورت انجام دکوپاژ ، برای آب‌رسانی به موها، از نرم کننده های عمیق و مواد تقویت کننده مو استفاده کنید، همچنین مرتب موهای خود را نوک گیری کنید تا حالت دوشاخه شدن احتمالی ناشی از دکوپاژ را از بین ببرید.

 

آموزش دکوپاژ کردن مو

مواد لازم

پودر دکلره +نرم کننده مو +اکسیدان مو

روی مو بزنید  و موها را ماساژ دهید ۷ تا ۱۰ دقیقه بماند بعد موها را شسته و با نرم کننده و رنگ مورد نظر و میذاریم.

آموزش تکنیک بسیار کاربردی در ترکیب رنگ مو ها

 

 

چگونه از موی دکوپاژ شده مراقبت کنید؟

اگر قبل از اینکه به حمام بروید ساقه موهایتان رابه روغن بادام یا روغن زیتون آغشته کنید و نیم ساعت فرصت بدهید تا جذب شود موهایتان حالت بهتری خواهند داشت. در زمان استفاده از شامپو هم با موهایتان ملایم تر برخورد کنید و زیاد آنها را چنگ نزنید و اجازه بدهید اندکی از روغنی که استفاده کرده اید روی موهایتان باقی بماند، این کار باعث می شود موها مجدد حالت خشکی پیدا نکنند و تا حدی از دوشاخه شدن آنها جلوگیری می کند.

در نهایت اگر تخصص زیادی در بحث رنگ و دکلره مو ندارید بهتر است برای انجام این کار از یک فرد حرفه ای کمک بگیرید.

2 دیدگاه درباره دکوپاژ در رنگ مو چیست؟

  1. پرستو گفت:

    میشه درمورد دکوپاژ بیشتر توضیح بدین و میشه تو خونه انجامش داد.

    • مرکز آموزش تخصصی رنگ و مش در تهران گفت:

      پاسخ پرستو : دکاپاژ برای پاک کردن رنگ مو قبلی و روشن کردن مو ۱ تا ۳ درجه استفاده میشه که از ترکیب ۱ پیمانه پودر دکلره + ۵۰ سی سی اکسیدان۱ + ۲۰ سی سی آب است. دکلره هم مو رو بسته به جنس مو و رنگی قبل روی مو زده شده مو رو تا پایه ی ۱۰ روشن میکنه که معمولا با اکسیدان۲ و ۳ استفاده میشه و مخلوط پودر دکلره واکسیدان باید طوری باشه که مثل ماست بشه. رنگ مو ۰۰۰ هم بسته به مو ۱ تا ۴ درجه مو رو روشن میکنه . بهتره در ارايشگاه و زير نظر ارايشگر انجام بشه.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.