مدرک بین المللی رنگ و مش

مدرک بین المللی رنگ و مش مو

مدرک بین المللی رنگ و مش

مدرک بین المللی رنگ و مش مدرکی است که هر متخصص رنگ و مش برای فعالیت در داخل یا خارج از کشور به آن نیاز دارد. برای گرفتن مدرک بین المللی رنگ و مش که در اصطلاح فنی حرفه ای مدرک رنگ کردن موی زنانه گفته میشود نیاز است که کارآموز دوره مربوطه را با موفقیت سپری کند و و بعد از قبولی در امتحان ، مدرک خود را دریافت میکند .

 

مدرک فنی حرفه ای رنگ و مش

مدرک فنی حرفه ای رنگ مو تنها مدرک معتبر و بین المللی میباشد که پس از آموزش برای شما اعطا میشود . شما به هر کشور ی که مهاجرت کنید معتبرترین مدرک ، مدرک فنی حرفه ای میباشد و بقیه مدارک از شرکت های دیگر اعتباری نخواهد داشت. آموزش های فنی حرفه ای طبق استانداردهای روز جهانی میباشند و شما به صورت اصولی و استاندارد هر رشته از مراقبت و زیبایی را دوست دارید آموزش میینید. با مدرک فنی حرفه ای میتوانید در آرایشگاه ها و سالن های زیبایی به صورت تخصصی رنگ و مش کار کنید .

مدرک فنی حرفه ای رنگ مو ، مدرک بین المللی رنگ و مش ، آموزشگاه تخصصی رنگ و مش

 

ترجمه مدرک فنی حرفه ای کار با مواد

اگر قصد مهاجرت به یک کشور مهاجرت پذیر خارجی مانند (نیوزیلند، آلمان، هلند، کانادا، استرالیا، اتریش ، امارات، بحرین،نروژ ، سوئد، سوئیس و … ) دارید مدرک فنی حرفه ای رنگ مو  اخذ شده را به یک موسسه رسمی ترجمه میبرید بعد از ترجمه و تایید وزارت خارجه و دادگستری که همه کارها را دفاتر رسمی ترجمه خودشان انجام خواهند داد میتوانید به کشور مورد نظر ببرید . شاید آن کشور سختگیر باشد و از شما بخواهد آموزش های بیشتری را یاد بگیرید در ان صورت هم این مدرک شما و آموزش هاتون لحاظ میشود و مدت زمان دوره تون به حداقل میرسد و از لحاظ هزینه و زمانی هم برنده خواهید بود.

مدرک بین المللی رنگ و مش مو

 

مدرس آموزش رنگ موی زنانه کیست؟

مدرسین آموزشگاه های آرایشگری زنانه جز مدرسان و مربیان آموزش دیده و رسمی فنی حرفه ای میباشند که برای این منظور آموزش دیده اند . اکثر مربیان دارای سوابق کاری و تدریس بالایی هستند و با بیشترین درصد قبولی به متد ها و تکنیک های روز آشنایی دارند. شرط مربیگری رنگ موی زنانه باید دارای دو سال سابقه و مدرک تحصیلی دیپلم باشد .

 

 

فریب آموزش آرایشگاه ها سالن های زیبایی را نخورید؟

تنها مرجع معتبر و تخصصی و مورد تایید سازمان فنی حرفه ای آموزشگاه های آرایشگری میباشند و آموزش خارج از مراکز آموزشی برای شما مشکل ساز خواهد بود . آرایشگاه ها و سالن های زیبایی که مدرک فنی حرفه ای را ندارند برای شما مشکلاتی بوجود میاورند مخصوصا در دریافت مدرک فنی حرفه ای.

برخی مشکلات دیگر سالن های زیبایی در آموزش:

۱- کیفیت آموزشی خوبی ندارند  ۲- مدرک فنی حرفه ای برای شما ندهند ۳-پول زیادی از شما بگیرند ۴- مدت زمان آموزش کمتر باشد و ….

در صورتی که شما با آموزشگاه ی مشکل داشته یا شکایتی باشید سازمان فنی حرفه ای به شکایت شما رسیدگی میکند ولی رسیدگی به شکایات آرایشگاه ها و سالن های زیبایی تضمینی نمیدهد . چون مراجع آموزش در کل دنیا آموزشگاه ها هستند.

پس علاج واقعه را قبل از وقوع باید کرد .

در انتخاب آموزشگاه هم دقت کنید.

مدرک فنی حرفه ای آرایش و پیرایش زنانه

مدرک فنی حرفه ای آرایش و پیرایش تنها مدرک و معتبرترین مدرک شخصی لازم برای اثبات اینکه شما دوره لازم برای آرایشگری را گذرانده اید و در این دوره مهارت لازم را کسب کرده اید.

مدرک فنی حرفه ای تنها مدرک لازم برای ارائه به اتحادیه آرایشگران به منظور حرفه ای بودن شما است.

این مدرک جز مدارک لازم و اجباری برای دریافت مجوز تاسیس آرایشگاه زنانه است. مدارک آرایشگری ارایشگاه ها و شرکت های ایرانی و خارجی و  مدارک مورد تایید سازمان فنی و حرفه ای و مدارک گذر مهارتی فنی و حرفه ای که مستقیم توسط سازمان فنی حرفه ای صادر نمیشوند و قابل دانلود مدرک از سایت فنی حرفه ای نیستند معتبر نیستند.

مدرک رسمی سازمان فنی و حرفه ای به علت دارا بودن کد ملی آموزش شغلی، علاوه بر ایران در بیش از ۱۸۰ کشورهای دنیا نیز اعتبار دارد.

 

مدرک تخصصی و بین المللی فنی و حرفه ای رنگ مو

 

چرا مدرک فنی حرفه ای رنگ مو بین المللی است؟

بیش از ۱۷۰ کشور دنیا عضو سازمان جهانی کار (ILO)هستند و تمام کشورهایی که عضو این سازمان هستند مدارک آموزشی صادر شده از همدیگر را قبول دارند  و افرادی که پس از گذراندن فرآیند تعریف شده در سازمان فنی و حرفه‎ای موفق به اخذ گواهینامه شوند میتوانند در تمام این کشور ها مشغول به کار شوند. مدرک شغل رنگ موی زنانه هم یکی از این حرفه ها میباشد .

 

کجا مدرک فنی حرفه ای رنگ و مش دریافت کنم؟

برای دریافت مدرک فنی حرفه‌ای در زمینه رنگ و مش، می‌توانید به مراکز آموزشی مرتبط با این حرفه مراجعه کنید. بیشتر مراکز آموزشی مرتبط با این حرفه مراکز آموزش مهارت‌های فنی و حرفه‌ای (آموزشگاه های آرایشگری) میباشند.

در این مراکز معتبر آرایشگری زنانه، شما می‌توانید دوره‌های آموزشی مختلفی را در زمینه رنگ و مش انتخاب کنید. این دوره‌ها می‌توانند شامل آموزش نظری و عملی در زمینه انتخاب و ترکیب رنگ‌ها، روش‌های رنگ‌آمیزی و مش کردن موها، ابزارهای استفاده شده در این حرفه، متد های جدید رنگ مو و سایر مباحث مرتبط که در زیر اشاره شده است میباشند. پس از گذراندن دوره‌های آموزشی، شما می‌توانید مدرک فنی حرفه‌ای در این زمینه از طرف ما دریافت کنید.

 

آموزشگاه رنگ و مش شکوه در سعادت آباد

سرکار خانم محمدزاده

تماس :  ۲۲۰۶۵۵۹۴-۰۲۱  —  ۴۸۵۰-۹۳۴-۰۹۱۲

آدرس:  تهران – سعادت آباد – ضلع جنوب شرقی، چهار راه سرو، لاین کند رو، مجتمع زیتون، پلاک۹، طبقه ۱، واحد ۱ (بالای کولاژین کباب)

آموزشگاه رنگ و مش دو بانو

سرکار خانم فرحزادی

تلفن ۸۲۱۸ -۷۰۲-۰۹۲۱== ۴۴۰۴۸۶۳۴

 آدرس آموزشگاه   : غرب تهران – صادقیه – ستاری – ابتدای بلوار فردوس شرق – جنب بانک ملت – ساختمان بلوط -طبقه ۴ – واحد ۴۴

 

آموزشگاه رنگ و مش سیمای درخشنده

سرکار خانم درخشنده

تلفن های تماس :  ۶۶۵۱۰۱۶۶-۰۲۱  ==    ۱۹۴۸-۵۳۰-۰۹۱۲

آدرس آموزشگاه : غرب تهران – ستارخان – داخل خیابان شادمهر (شادمان) – نرسیده به ۴ راه خوشرو (نصرت) – سمت چپ – پلاک ۲۳۳

دسترسی آسان به مترو شادمان

آموزشگاه رنگ و مش سیمای ماندگار

سرکار خانم جعفریانی

تلفن همراه:   ۰۹۱۲۴۴۷۶۲۷۴           تلفن ثابت: ۴۴۹۵۳۸۲۱-۰۲۱

آدرس : تهران- صادقیه- ابتدای آیت الله کاشانی -پشت بیمارستان ابن سینا- خیابان اعتمادیان- جنب دبستان شکوفه های انقلاب – پلاک ۲۷- واحد۱۹- زنگ ۱۹- طبقه ۵

 

سرفصل های آموزشی دوره رنگ و مش

شناخت رنگ ها

مثلثات رنگ

کاتالوگ خوانی

آشنایی با واریاسیون ها

شناخت اکسیدان ها و میزان آن در مواد

رنگ کردن موی طبیعی در رشد ریشه

تکنیک شامپو شیمیایی

تکتنیک حمام رنگ

رنگ کردن موی سفید

آشنایی با ریموور ها

نحوه انجام مش کلاهی

چگونگی جلوگیری از نشتی در مش کلاهی

نحوه انجام مش فویلی

معرفی انواع پودرها برای انجام کار صحیح

چگونگی جلوگیری از نشتی مش فویلی

هم پایه کردن ریشه با رنگ

هم پایه کردن ریشه با دکلره

ریباندینگ

فر به روش ساده

معرفی دکوکرم و نحوه انجام بر روی سر

آموزش رنساژ و رنگساژ

انواع هایلایت ها

انواع لو لایت ها

چگونگی استفاده از سه صفر

قانون روشن کردن رنگ با رنگ

روشن کردن ریشه مو

روشن کردن ساقه مو

دوره رنگ و مش ، انواع رنگ و مش ، آموزشگاه آرایشگری ، آموزش رنگ و مش

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.