پلکس تراپی با اولاپلکس تراپی چیست؟

پلکس تراپی یا اولاپلکس تراپی

پلکس تراپی یا اولاپلکس تراپی (OLAPLEX)

اولاپلکس  Olaplex برای محافظت از مو در برابر آسیب های شیمیایی فرموله شده است. … “اولاپلکس نه تنها از مو در برابر فرایند محافظت می کند تا به رنگ دلخواه برسد ، بلکه از آسیب بیشتر جلوگیری می کند ، موها را قوی تر ، سالم تر ، درخشان تر می کند و همچنین به ترمیم برخی آسیب های قبلی کمک می کند.

اولاپلکس محصولی است که در دکلره و رنگ برای رفع دمیجی مو استفاده میشود .همچنین میتوانید برای احیا موها اولاپلکس تراپی انجام دهید .

اولاپلکس یک پک سه تایی است حدود ۵۲۵ میل اولاپلکس است و با دو تا پک ۱۲۵ میلی هستند که ماسک های اولاپلکس هستند .

اولاپلکس تراپی قویترین روش برای بازسازی و ترمیم موهای آسیب دیده قبلی که در اثر دکلره ،رنگ،اتو و براشینگ مو می باشد که تا بحال در جهان ارائه شده است.

اولاپلکس تراپی یک فرآیند سه مرحله‌ای است که هدف آن ترمیم و جلوگیری از آسیب دیدگی مو است. این کار در سطح مولکولی مو با ترمیم کردن بافت های شکسته مو (که ناشی از کارهای شیمیایی مانند دکلره کردن و رنگ کردن است) انجام می شود.

 

مواد پلکس تراپی با اولاپلکس تراپی

مقدار مواد استفاده شده در اولاپلکس تراپی بستگی به اندازه موی سر شخص متفاوت می باشد لازم به ذکر است مقدار ذکر شده در قیمت ذیل برای افرادی که موی سر آنها تا شانه می باشد توصیه میگردد(بستگی به اندازه و حجم مو مقدار استفاده شده متفاوت می باشد)

پلکس تراپی یا اولاپلکس تراپی

پلکس تراپی یا اولاپلکس تراپی

 

 

کاربرد پلکس تراپی با اولاپلکس تراپی

قویترین درمان بعد از آسیب های ناشی از دکلره،رنگ،اتو و براشینگ مو…

١-استفاده اولاپلکس در رنگ مو
٢-استفاده  اولاپلکس در پودر دکلره
٣- استفاده انحصاری برای اولاپلکس تراپی (قویترین درمان بعد از آسیب های ناشی از دکلره،رنگ،اتو و براشینگ مو…)

 

🍁آموزش استفاده از در پلکس تراپی با اولاپلکس تراپی در رنگ مو:

💥ابتدا رنگ مورد نظر باید با اکسیدان یا فعال کننده رنگ به خوبی ترکیب شده (به مدت ٥ دقیقه) سپس در ازای هر ١٠٠ میل رنگ مقدار ٣/٧٥  میلی لیتر (۱/۸ oz) از اولاپلکس شماره ١ به مخلوط رنگ اضافه شده دوباره خوب مخلوط شود سپس مو رنگ میکنید

 

طرز استفاده اولاپلکس در رنگ و دکلره و اولاپلکس تراپی

محصول اولاپلکس ۵۲۵ میلی یک سوپاپ دارد که با سه درجه ۳٫۷۵ میلی ، ۷ میلی و ۱۵ میلی لیتر  مشخص شده است . از این میل ها توی لاین های مختلف استفاده میشود . مثلا وقتی مو را رنگ میکنید برای پالت رنگ تان  ۳٫۷۵ میل اولاپلکس اضافه میکنید .

همه چیز در مورد آموزش و خدمات اولاپلکس Olaplex مو

ترمیم موهای دمیج شده با اولاپلکس تراپی

اولاپلکس موهایی که دمیج شده اند یا ممکن است بر اثر رنگ کردن احتمال دمیج شدن شون بیشتر شود را ترمیم میکند و مانع از دمیج شدن انها میشود و به اصلاح موها را کاور میکند .

این محصول در دکلره هم کاربرد دارد که در دکلره مو به میزان ۷ میلی لیتر استفاده میشود . به ازای هر ۱ تا دو پیمانه پودر دکلره ، به میزان مشخصی اولاپلکس  استفاده میشود که باعث میشود موها تقویت شده و دمیج شدن موها از بین بره .

اولاپلکس تراپی یا احیا سازی مو

برای اولاپلکس تراپی یا احیا سازی موها هم ، مثل کراتینه کردن مو عمل میکنیم به اینصورت که برای موهای به اندازه سر شانه ، با حجم معمولی ، ۱۵ میل اولاپلکس را با ۸۰ تا ۸۵ میل اب مخلوط میکنیم مثل کراتین به موها میزنیم و اتوکشی میکنیم . بعد موها براشینگ میشود .

فرق کراتینه مو با اولاپلکس این است که کراتین یک بار زده میشود ولی اولاپلکس چندین بار در روز های مختلف زده میشود تا موها احیا شود .

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.