نکات و ترفند های رنگ موی بلوند و مو های بلوند شده

نکات و ترفند های رنگ موی بلوند و موهای بلوند شده

حتما شنیده اید که اقایان موهای بور را بیشتر دوست دارند . ده ها سال است زنان برای بلوند نشان دادن موهایشان ، موها را با لوازم و سرگرمی هایی زرق و برق دار میکردند.

 

آیا داشتن موهای کتانی برای همه امکان پذیر بود؟

اگر شما در کودکی گیسوهای بلوند طلایی داشتید احتمال خیلی زیاد بود که در بزرگسالی رنگ موهای شما بلوند طلایی عالی میشد .ولی اگر موهایتان طلایی نداشتید و الان هم موهای تیره و تاریکی دارید باز میتوانید به موهایتان رنگ طلایی بزنید.

طبق گفته های متخصصین مد و زیبایی ، سایه ای از رنگ بلوند برای هر تن پوست وجود دارد با اینکه این رنگ جدید برای موهای تیره ، هزینه بالایی دارد ولی رنگ موی بلوند چهره شما را احیا میکند.

رنگ موی مناسب چهره انتخاب کنید.

وقتی میخواهید موهایتان را طلایی رنگ بکنید تضاد این رنگ با صورت و موهای شما مهم است . اگر پوست شما روشن است بزرگترین خطای رنگ مو که می توانید انجام دهید این است که خیلی رنگ روشن تری برای موهایتان بزنید ، که می تواند چهره شما بد جلوه دهد. بهترین رنگ مو برای هر شخصی این است که تضاد رنگی در چهره شما ایجاد کند.

 

نگهداری موهای بلوند کوتاه

اگر میخواهید موهای کوتاه و بلوند داشته باشید و هر ۶ هفته باید موهایتان را کوتاه کنید و مرتبا رنگ ریشه موهایتان که مشاهده میشوند را ترمیم کنید تا موهای یکدست تازه و طبیعی داشته باشید . سعی کنید ترمیم موهای بلوند را حتما به یک آرایشگر بدهید تا ترمیم رنگ مو را انجام دهد چون شاید بعضی رنگ ها مایل به قرمز باشند و پوشاندن دوباره این رنگ سخت باشد.برای آموزش و خدمات تخصصی رنگ مو در تهران با شماره تلفن های بالا تماس بگیرید .

رنگ موی بلون ، رنگ مو برای موی کوتاه ، رنگ مو برای صورت سفید

 

هنگامی که میخواهید موهایتان را بلوند یا به اصطلاح بور بکنید سه مدل رنگ مو میتوانید انتخاب کنید.

بلوند تک رنگ

هایلایت بلوندی

ترکیب تک رنگ و هایلایت روی موها (دو مرحله ای)

 

انواع رنگ موهای بلوند

رنگ موهای بلوند در ۸ نوع هستند .

بلوند خاکستری ، بلوند عاج فیلی ، بلوند وانیلی ، بلوند رنگ بژ، بلون صدفی ، بلوند شامپاین ، بلوند عسل، بلوند پلاتینی

رنگ مو بلوند خاکستری ، رنگ مو بلوند عاج فیلی ، رنگ مو بلوند وانیلی ، رنگ مو بلوند بژ، رنگ مو بلوند صدفی ، رنگ مو بلوند شامپاین ، رنگ مو بلوند عسل، رنگ مو بلوند پلاتینی

انواع رنگ مو های بلوند

زیبا و زیباتر شدن هزینه بر میباشد.

بلوند تک رنگ ارزان تر از هایلایت روشن میباشند و از بین سه گزینه بالایی کمترین حالت طبیعی را دارد. اگر پایه موهای شما رنگ بلوند حالت کثیف میباشد میتوانید تمام  موهای خود را بلوند روشن بکنید و با پرداخت هزینه اضافی به رنگ و مش کار خود به رنگ موهای اطراف چهره شما توجه ویژه بکند و هایلایت های برجسته را در اطراف چهره تان ایجاد کند تا چهره تان حالت پاپ و زیبا به خود بگیرد. آرایشگاه تخصصی و حرفه ای رنگ مو در تهران.

اگر تمام موهای شما تیره میباشد آرایشگر شما ابتدا موهایتان را با استفاده از فرایند تک رنگ به پایه موهای بلوند روشن میرساند سپس هایلایت هایی را تا عمق موهای شما ایجاد میکند تا موهایتان طبیعی تر و درخشان تر به نظر برسند .

به موهایتان استراحت دهید

اگر موهایتان را تحت یک فرایند شیمیایی قرار داده اید هرگز نباید دومین فرایند شیمیایی بر روی موهایتان انجام دهید چون موهای شما آسیب میبینند.

رنگ کردن ریشه مو یا ترمیم رنگ مو

به دلیل رشد ریشه موها ، رنگ آمیزی همه جانبه ریشه مو ها ، باید هر چهار تا هشت هفته یکبار انجام شود ، ماندگاری رنگ موهای هایلایت شده شما از دو تا سه ماه میتواند دوام داشته باشد . از آرایشگر خود درمورد براق کردن رنگ مو ها سوال کنید . براق کردن موها باعث افزایش رنگ مو میشود  و موها را درخشان تر میکند . هنگامی که به سالن های آرایش و زیبایی مراجعه میکنید اگر به کسانی که رنگ موهای هایلایت با چهره های بور را دارند دقت کنید این موها هنگامی که رشد می کند ، طبیعی تر به نظر می رسد.

 

رنگ کردن ریشه مو سفید ، قبل و بعد رنگ کردن ریشه مو ،

رنگ کردن ریشه مو سفید

 وقتی که موهای تیره را بلوند میکنید؟

سبزه های بلوند کاملاً باید بدانند که روند کار را عجله نمی کنند. موهای شما فقط در یک زمان بدون اینکه از بین بروند می توانند بسیار سبک شوند و اگر حد را فشار دهید می توانید آن رنگ زنگ زنگ را رها کنید. درعوض ، هر چند وقت یکبار آن را برای چند ماه رنگ دهید تا به رنگ دلخواه خود برسید. احتمال اشتباه کمتر وجود دارد.

مراقبت از موهای رنگ شده

همچنین باید بدانید که ، بلوند های سبزه تا حد بسیار بیشتری نسبت به موهای تیره ، خورشید و کلر بر موهای بلوند تأثیر می گذارد.این موها میتوانند رنگ برنجی به خودشان بگیرند یا اگر رنگ موهایتان سبز بلوند میباشد استخر رفتن را رها کنید . شما باید نسبت به هزینه ای که برای موهایتان کرده اید ازشون مراقبت و محافظت کنید و همچنین در آرایش چهره هم ، رنگ موهایتان را هم در نظر بگیرید که چه ارایشی با موهای شما مطابقت دارد.

 

رنگ های مناسب برای موهای سفید
موهای بلوند برای زنان مسن

فرض رایج این است که موها با افزایش سن باید روشن تر شوند. به همین دلیل است که بسیاری از زنان مسن پیر را می بینید – موهای بلوند تمایل خوبی را برای رنگ خاکستری دارند. یا این خانم ها میتوانند رنگ موی خاکستری شان را با رنگ کرم به صورت دائمی بپوشانند ، یا از آرایشگر خود بخواهید یه مقدار لایت های روشن به موهای شما اضافه کند ، که به نگهداری بیشتری نیاز ندارد.

رنگ موی بلوند برای افراد مسن

ابرو های خود را در نظر بگیرید

برخی افراد دوست دارند که ابروهای تیره خود را با رنگ های روشن موهایشان همرنگ کنند . اما ممکن است رنگ موی بعضی خانم ها خیلی تیره و سیاه باشد برای این افراد رنگ ابرو باید کمی روشن در نظر گرفته شود . با روشن کردن موهایتان خودتان اقدام به روشن کردن ابروهایتان نکنید.از  آرایشگر یا متخصص ابروی خود بخواهید که روشن کردن ابرو را برایتان انجام دهد.

هرکز رنگ ابروهای خود را با رنگ موهایتان یکی نکنید بهترین کار این است که رنگ ابرو با رنگ مو ، یک پایه یا دو پایه تیره تر باشد .

 

کپی کردن از مطالب سایت ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد

نکات و ترفند های رنگ موی بلوند و مو های بلوند شده

روش رنگ کردن ریشه مو

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.