مبحث آموزش پیگمنت تراپی مو

مبحث آموزش پیگمنت تراپی مو

آموزش پیگمنت تراپی توسط بهترین آموزشگاه رنگ و مش در غرب تهران

زمانی که موهای سفید رنگدانه های خود را از دست داده اند و فاقد دانه های رنگی داخل پولک مو میشوند شما میتوانید از روش پیگمنت تراپی استفاده کنید.

پیگمنت تراپی به شما کمک میکند که موهای سفید را به راحتی پوشش دهید و از هر تنالیته ای که میخواهید در این روش برای پوشش سفیدی ها استفاده کنید.

در روش پیگمنت تراپی شما مجاز هستید که فقط از رنگ های اصلی و طبیعی استفاده کنید تا قابلیت جذب رنگدانه را پیدا کنند.

پیگمنت تراپی مو به شماره های بالا

شما در روش های پیگمنت تراپی میتوانید برای شماره های بالا هم به مو پیگمت بدید و سفیدی را کاملا پوشش دهید. البته این تکنیک را باید خیلی خوب انجام دهید تا مثل بعضی از رنگ کاران مو  که اعلام میکنند که من این کار را کردم و سغیدی اصلا پوشش پیدا نکرد باید یک کار حرفه ای انجام دهید تا سفیدی کالا پوشش داده شود.

پیگمنت های اصلی مو

شما در روش پیگمنت تراپی از رنگ های اصلی و طبیعی و فوق طبیعی استفاده میکنید. رنگ های طبیعی معمولا شامل سه پیگمنت هستند. پیگمنت های اصلی ( زرد آبی و قرمز ) هستند و دارای هیچ تناژ دیگری نیستند و برای همین رنگ های طبیعی و اصلی هستند که هر تار موی ما شامل این سه پیگمنت است.

رنگ مو های اکسترا

رنگ مو های طبیعی با علامت صفر است و رنگ مو های فوق طبیعی با علامت دو صفر است که رنگ های فوق طبیعی یا یا اکسترا رنگ هایی هستند که رنگ طبیعی شان تشدید شده است.

روش انجام پیگمنت تراپی مو

رنگ کردن مو تکنیک های مختلفی دارد عین حال انجام این تکنیک ها شیرین و جذاب است در آموزشگاه رنگ و مش تهران این تکنیک ها در دوره تخصصی آموزش داده میشود. شما در روش پیگمنت تراپی میتوانید رنگ مو را به این صورت به این صورت به موها بزنید که:

قبل از اینکه بخواهید رنگ مو را با اکسیدان ترکیب کنید رنگ تان را چه رنگ طبیعی چه رنگ فوق طبیعی یا دوصفر بهتر این است که در روش های پیگمنت تراپی از رنگ های دوصفر یا اکسترا استفاده کنید که این رنگ ها را از لول ۴ تا لول ۸ میتوانید این کار ها را انجام دهید. میتوانید این رنگ را به تنهایی و بدون اکسیدان و حتی میتوانید با یه مقدار آب این رنگ را حل کنید و یا با یک قطره اکسیدان این رنگ را داخل یک ظرف باز کنید و به تنهایی به قسمت های سفید مو به بزنید.

وقتی شما این کار را انجام دادید شما باید ۲۰ دقیقه بهش وقت دهید و بعد از ۲۰ دقیقه رنگ تان را با هر تناژی که مشتری تان میخواهد و مد نظرش است تناژ زیتونی ، تناز دودی یا هر تناژی که میخواد شما ببیشتر رنگ تان را از رنگ اکسترا استفاده میکنید و یک مقدار از آن تنالیته رنگی که مشتری شما مد نظرش است مثلا یک سوم از آن رنگ را زیتونی یا دوردی ترکیب کنید  و با اکسیدان ۹ درصد به تمام موها بزنید.

 

پیگمنت تراپی مو در پایه های رنگ مو

بعض از دوستان گفتند که تو پایه های بالا نمیتوانند پیگمنت بدهند مثلا از رنگ (۰۰۸ اکسترا) وقتی روی موی سفید میزارند این مو پوشش داده نمیشود . توصیه میکنم که به همین روش انجام دهید حتما سفید موها پوشش داده میشود ولی ترجیحا اگر میخواهید میتوانید ۱ سانت ۰۰ ۴ را به اون رنگ روشن تان اضافه کنید تا یک مقداری آن تنالیته ای که از رنگ روشن روی سفیدی ها میخواهید قرار بگیرد با غلظت بیشتری قرار بگیرد تا پوشش بهتری داشته باشد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.