بهترین آموزشگاه رنگ و مش در شرق تهران

آموزشگاه رنگ و مش شرق تهران

بهترین آموزشگاه رنگ و مش در شرق تهران
مدرک رنگ و مش اعطایی ما
پشتیبانی آموزشگاه بانو چگونه است؟
چقدر دوره رنگ و مش طول میکشد تا یاد بگیرم؟
لیست آموزش های تئوری
لیست آموزش های عملی
توانایی کارآموز بعد ار اتمام دوره رنگ و مش چگونه است؟
آموزشگاه رنگ و مش بانو کجاست؟

 

اگر دنبال بهترین آموزشگاه رنگ و مش در شرق تهران میگیرید آموزشگاه تخصصی رنگ و لایت بانو  میتواند یکی از انتخاب برتر شما باشد. آموزشگاهی با سابقه طولانی و حرفه ای و با آموزش تضمینی و گام به گام، شما را صد درصد آماده ورود به بازارکار آرایشگری زنانه میکند.

شرط موفقیت و حرفه ای شدن در رشته آرایشگری رنگ و لایت، داشتن علاقه، پشتکار و تمرین مداوم میباشد. با داشتن این سه شرط میتوانید در آینده به یک رنگ کار موفق با درآمد عالی تبدیل شوید. در آموزش های رنگ و مش از آناتومی مو گرفته تا پیاده سازی انواع تکنیک های رنگ مو را یاد خواهید گرفت.

آموزش حرفه ای و فوت فن های رنگ کردن مو یکی از خصوصیات بهترین آموزشگاه رنگ و مش شرق تهران (بانو ) میباشد. ما با داشتن لاینسس های حرفه ای رنگ مو و برترین مربی فنی حرفه ای کار با مواد و استفاده از تجربیات مان در امر آموزش حرفه ای، بهترین دوره را برای کارآموزان برگزار میکنیم تا شما بتوانید در این دوره موفق باشید و با خاطره خوش از آموزشگاه خارج شوید. (خوشحال میشویم هر از گاهی به ما سر بزنید و از موفقیت تان بگید و اشکالات تان را رفع کنید).

 

مدرک رنگ و مش که ما به کارآموزان اعطا میکنیم مدرک رسمی و بین المللی فنی حرفه ای کاربامواد است . یکی از ویژگی ها بهترین آموزشگاه رنگ و مش، صدور مدرک فنی حرفه ای رنگ و مش در زمان مناسب و در اسرع وقت میباشد. کارآموزان ما بعد از اتمام دوره در کمترین زمان (۱۵ الی ۲۰ روز کاری) مدرک فنی حرفه ای کاربامواد شان را میتوانند دریافت کنند. ضمنا محل آزمون کاربامواد شما در آموزشگاه بانو خواهد بود که اعتماد به نفس بیشتری خواهید داشت هرچند که تقریبا ۱۰۰درصد کارآموزان ما در اولین آزمون نمره قبولی میگیرند.

 

پشتیبانی آموزشگاه رنگ و مش بانو از کارآموزان به صورت نامحدود است و کارآموز میتواند به صورت حضوری (با هماهنگی قبلی) و یا بصورت مجازی با ارسال عکس و فیلم … اشکالات ش را رفع کند.

 

کلاس های رنگ و لایت به صورت خصوصی ۱ الی ۳ نفره و نیمه خصوصی ۳ الی ۷ نفره برگزار میشود. کلاس های خصوصی به دلیل کم بودن تعداد کارآموز بالاترین کیفیت را  دارد.

کلاس های خصوصی ۱۲۰ ساعت است که شامل ۴ جلسه تئوری هر جلسه ۴ ساعت و ۱۰ جلسه عملی که هر جلسه ۱۰ ساعت میباشد. بعد از اتمام دوده رنگ و لایت از کارآموز پشتیبانی مجازی و حضوری هم میشود.

کامل ترین دوره رنگ و مش در بهترین آموزشگاه رنگ و مش در شرق تهران که در هیچ آموزشگاهی ، دوره ای با این کیفیت برگزار نمیشود.

 

تئوری رنگ ها
مثلث و دایره رنگی
ماندگاری رنگ مو و PH
کاربرد رنگ
پایه های مو قبل و بعد از دکلره
بررسی پایه مو
آموزش کاتالوگ خوانی صفر تا ۱۰۰ در حد بین المللی
انواع مختلف دکلره
انواع اکسیدان ها
نسبت های اکسیدان ها و رنگ
پوشش سفید موها
آشنایی با تونرها
شامپو شیمیایی
لیفت و لیفت بک
تقسیم بندی تئوری و عملی موها
ترکیب رنگ
راهنمایی و نکات خرید رنگ مو و مواد مصرفی

 

نحوه صحیح رنگ کردن مو
نحوه صحیح پوشش سفیدی مو
نحوه شستن اصولی سر
نحوه خشک کردن اصولی مو
مش کلاهی
بالیاژ
آمبره با کلاه
انواع لایت ها
هایلایت کلاسیک
بیبی لایت
چانکی لایت
لایت میکرواسلایس سبک اروپایی
آمبره روسی
آمبره برزیلی
بالیاژ  ۳d
بالیاژ ۱۶ فویل اقتصادی
ترکیب رنگ مو (عملی)
تمام دکلره
دیپ لایت
کالیته سازی و آماده کردن البوم شخصی

 

کارآموز رنگ و مش بعد از اتمام دوره، توانایی انجام موارد زیر مربوط به رنگ کردن مو و … را خواهد داشت:

توانایی بکارگیری ضوابط اینمی و بهداشت کار، توانایی شناخت رنگ ها و قانون رنگ ها و  ph  آنها، توانایی شناخت ترکیب رنگ ها و کار با پراکسید ها، توانایی انجام روش های مختلف رنگ کردن مو و رنگ کردن موهای سفید، توانایی انجام تکنیک های مختلف رنگ مو انواع لایت ها و تکنیک های آمبره و بالیاژ و … ، مراقبت و نگهداری بعد ار رنگ مو، توانایی انواع مش ها و هایلایت ها، توانایی انجام بیرنگ کردن کامل موی سر (دکلره کامل)، توانایی انجام فر کردن مو و صاف کردن و ویتامینه کردن مو ها و ….

 

در ضمن اگر بودجه شما محدود است میتوانید بدون دریافت مدرک فنی حرفه ای قسمتی از اموزش ها را یاد بگیرید. به عنوان مثال دوره مبتدی را بگذرانید. در این مورد تماس بگیرید.

 

این متن معتبر نیست

مدیریت آموزشگاه: سرکار خانم

آدرس: شرق تهران، نارمک، خیابان آیت ، پاساژ مروارید (فتوحی)،

نمونه کارهای هنرجویان را با کلیک بر روی ادامه مطلب  یا بیشتر مشاهده نمایید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.